Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Milewski Stanisław
(2)
Andrews June
(1)
Jurek Anna
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Kotowska Adrianna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Dziecko
(2)
Pisanie
(2)
Czytanie
(1)
Demencja
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Geriatria
(1)
Gramatyka
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Mentoring
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda projektów
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Neologizmy
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Otępienie
(1)
Pamięć
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Ruchy
(1)
Starość
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zdanie pytające
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Podręczniki do nauczania początkowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii pedagogicznej / Marta Bogdanowicz. - Wyd. 1 poszerz. [w Harmonii Universalis]. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014. - 278 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Publikacja ma służyć jako podręcznik dla nauczycieli, logopedów i terapeutów, wzbogacający ich wiedzę oraz warsztat pracy z dziećmi wymagającymi wspomagania i usprawniania rozwoju psychomotorycznego. Publikacja jest wynikiem wieloletniej praktyki terapeutycznej Autorki, dociekań, analiz teoretycznych, diagnostycznych opracowań, badań empirycznych oraz modyfikacji metody i tworzenia nowych propozycji metodycznych. Wiedza teoretyczna zobrazowana jest wynikami badań i licznymi wskazówkami praktycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie? Frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną. Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zebrane w niniejszym tomie rozprawy dotyczą kilku problemów dydaktyki specjalnej najbardziej aktualnych i ważnych w tej dziedzinie wiedzy. Rozprawy te są próbą odpowiedzi na pytania nurtujące studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów na co dzień pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Oto niektóre z poruszanych w publikacji zagadnień: Jaki jest związek dydaktyki ogólnej z dydaktyką specjalną? Czym charakteryzuje się dorobek dydaktyki specjalnej? Jakie są możliwości i sposoby wdrażania nowych metod kształcenia? Jaki jest charakter i jakie są przyczyny zmian zachodzących w dydaktyce specjalnej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku / Stanisław Milewski , Ewa Czaplewska)
Autorzy ukazują w perspektywach badawczych szeregu dyscyplin (m.in. językoznawstwa, psychologii, psycholingwistyki, logopedii) istotne zagadnienia dotyczące języka: jego genezy, opanowywania go w toku rozwoju osobniczego, zmian w posługiwaniu się nim na różnych etapach życia, w kontekście przemian cywilizacyjnych, roli języka w interakcjach społecznych oraz w funkcji poznawania i reprezentowania rzeczywistości. Zamiar redaktorów naukowych monografii dotyczący przygotowania, wraz z zaproszonymi do współtworzenia tomu naukowcami, publikacji prezentującej aktualny stan wiedzy o języku został zrealizowany z sukcesem. Książka zapewne okaże się interesująca i przydatna dla specjalistów-praktyków zajmujących się ludźmi z problemami w komunikowaniu się oraz pracowników nauki, których przedmiotem badań są językowe aspekty funkcjonowania człowieka, a także studentów logopedii, psychologii, pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej